söndag 9 januari 2011

hjärtat sitter utanpå

Hm, the day before tomorrow. Med blandade känslor. Det känns så jävla jobbigt samtidigt som det ska bli helt underbart. Det känns som att jag till viss del lämnar ett känslomässigt kaos efter mig. Jag tänker inte ta det med mig iallafall. Idag ska jag försöka göra klart allt..eller va? Jag måste. Ska försöka hinna träffa alla små älsklingar och tanka kärlek. I fredags fick jag träffa massa finisar, igår låg jag och Simon på hans soffa och sov. Ibland finns det inget bättre än att bara vara där och göra ingenting. Kommer sakna det. Det och en massa annat. Men egentligen, 3 månader av ett "normalt" liv är ju praktiskt taget ingenting. Ska ha the time of my life!
-



And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar