måndag 6 december 2010

have you got nobody left at all

Jag undrar varför jag alltid blir så glad av att se dig och jag ser nåt i dina ögon också. Jag undrar varför jag inom loppet av en månad spontanköpt en ny telefon och en ny dator. För att jag kan? Jag undrar varför jag krånglar till allt och jag undrar om man tappar håret om man färgar det i Thailand. Jag undrar varför jag får ha universums bästa mamma och jag undrar varför jag är så rädd för allt. Jag undrar varför du höll om mig den där dagen i din soffa och jag undrar varför jag jag antingen bryr mig för mycket eller för lite eller varför det finns rätt och fel och varför lagom är rätt och för mycket är fel. Jag undrar om någon fattar vad jag skriver men jag tror att du förstår eller så gör du inte det men det gör ingenting ändå för jag tycker om när vi skrattar tillsammans.

Troubled soul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar