torsdag 14 oktober 2010

i'm about to screw you over big time

När man gör nånting riktigt konstigt, eller konstigt.. underdrift. Något konstigt-idiotiskt-ogenomtänkt-dumt. När man gör nånting sånt. Då blir man rädd. Jag har gjort något sånt. Jag blev rädd. Mest för mig själv. För att jag är kapabel till att göra människor jag verkligen tycker om riktigt jävla arg, besvikna, ledsna och allt sånt som man aldrig någonsin vill göra mot en människa som betyder något för en. Jag blev rädd för att jag har tappat fästet. Tappat bort mig själv på vägen. Rädd för att jag länge har känt att en del saker jag gjort inte är jag, men att jag ändå fortsatt. Rädd för att jag har blundat för sanningen.

"Ingen kan visa upp ett ansikte för sig själv och ett annat för omvärlden utan att börja tvivla på vilket som är det sanna."

say goodbye to yesterday

1 kommentar: