söndag 6 juni 2010

femfemfem

Tänkte avsluta den här helgen med ett litet nattpass på Skottsundsbacken. ÅÅÅååhh, skönt. Helgen har varit brao! I fredags drack jag vin med Evelina på min altan hela natten, mysmysmys. Igår satt njurundaklanen på Robbans baksida i solen hela dagen och halva kvällen och drack öl. Sommar!!! Himla nice. Sen vart det en släng av brännboll på klockis, jag var ju däremot sämst och gav upp på en gång. Åkte in till stan med Forra, Wallberg, Jimmy, Sjöberg, grabbarna grus å jag. Myyyyz. Tog en titt på Svenssons, cruisingen och Allstar. Checkade in i Rotvik med Forra och Hådén på nattkvisten och tog en cider. Idag har jag endast legat i sängen... till sisådär 16 tiden. Ätit för mycket mat, kollat på ett litet fiskegäng.

AAHAHAHHH, interesting :)


piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar