lördag 11 juli 2009

Inget kan bli skönt nog

Vi träffades liksom på chans
på nåt sätt ramla vi in i varann


Jag tänker en hel del, fast det gör väl vem som helst. Funderar gör jag, på varför jag tänker som jag gör, på saker jag gör och saker jag har gjort, på det jag aldrig gjorde när jag hade chansen eller vad jag sagt och aldrig sa. Jag funderar på varför andra gör som dom gör, på vad dom varit med om. Jag undrar vad dom tänker, hur dom tänker när dom gör som dom gör.

Ibland måste jag försöka förstå mig själv, så jag skriver.
Jag vill visa vad jag skrivit. Men det är inte bara ord, det är massor av känslor. Och jag kan inte visa det jag känner, inte nu.




och aldrig har kärlek drabbat mig så

2 kommentarer:

  1. hur dina bokstäver och ord och meningar fastnar i mig. pussel

    SvaraRadera
  2. Att kunna reflektera över sig själv och andra är en fin egenskap.....grotta ej ner dig i det förflutna bara....här och nu, det är det som gäller :)
    Love U
    Systeryster

    SvaraRadera